Olen valitettavsti kadottanut kolme lainaamaani kirjaa, jotka pitäisi siis nyt korvata. En löytänyt nettisivuilta, mihin otan yhteyttä tässä asiassa.

Kysytty

Hei,

Olen valitettavsti kadottanut kolme lainaamaani kirjaa, jotka pitäisi siis nyt korvata. En löytänyt nettisivuilta, mihin otan yhteyttä tässä asiassa, onko teillä tietoa sähköpostiosoitteesta tai puhelinnumerosta johon voisin olla yhteydessä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ota yhteyttä vaikka omaan lähikirjastoosi. Kirjastojen yhteystiedot löydät Helmet-palvelusivustolta kohdasta Kirjastot.

https://www.helmet.fi/fi-FI

Voit maksaa kadonneen aineiston korvausmaksun verkossa. Sinun pitäisi kuitenkin ensin ottaa yhteyttä kirjastoon, jotta korvattava aineisto lisätään maksuihisi. Verkkomaksaminen edellyttää myös sitä, että kirjastokorttiisi on liitetty tunnusluku. Voit myös käydä korvaamssa kadotetun aineiston paikan päällä kirjastossa. Mikäli on kyse uusista kirjoista, voit korvata kadonneet kirjat hankimalla uudet vastaavat tilalle.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Usein_kysyttya/Usein_kysyttya__verkkom…(51687