Olen muuttamassa pääkaupunkiseudulta pois. Mitä tulisi kirjastokortilleni tehdä? Tulisiko se jotenkin mitätöidä, vai saanko pitää sen?

Kysytty

Olen muuttamassa pääkaupunkiseudulta pois. Mitä tulisi kirjastokortilleni tehdä? Tulisiko se jotenkin mitätöidä, vai saanko pitää sen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit pitää kortin, mutta jos haluat että korttisi poistetaan, palauta se lähimpään kirjastoon. Kortit poistetaan keskitetysti Helsingin pääkirjastossa.