Otsikko
Kone sanoo, ettei lainauskorttini ole enää voimassa. Olen saanut sen 1995 ja täytin just vuosia, joten onko tällä jotakin merkitystä.

Kysytty

Kone sanoo, ettei lainauskorttini ole enää voimassa. Olen saanut sen 1995 ja täytin just vuosia, joten onko tällä jotakin merkitystä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kun asiakas täyttää 15 v., tulee hänestä kirjaston sääntöjen mukaan aikuinen. Tällöin hänen asiakasryhmänsä muutetaan lapsesta aikuiseksi. Tämä tehdään seuraavan normaalin kirjastokäynnin yhteydessä. Samalla asiakasta muistutetaan kirjaston käyttösäännöistä ja maksuista.