Olen matkoilla ja erään kirjan lainausaika on tänään päättymässä. Laittaisitteko vastauksena kirjastokorttini nron, niin saisin asian kuntoon. Kortti jäi…

Kysytty

Hei.! Olen matkoilla ja erään kirjan lainausaika on tänään päättymässä. Laittaisitteko vastauksena kirjastokorttini nron, niin saisin asian kuntoon. Kortti jäi kotiin matkalla tarpeettomana.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Savonlinnan kirjastosta pyydettiin sinua ottamaan yhteyttä kirjastoon puhelimitse tai sähköpostitse. Sitä kautta laina voidaan uusia, jos siihen ei ole varauksia. Kirjaston yhteystiedot löytyvät alta:

https://www.savonlinna.fi/kirjasto/kirjastot/paakirjasto_joeli