Olisiko teillä poistomyynnissä tamilin kielistä kirjallisuutta, kuten romaaneja?

Kysytty

Olen lakimies. Minulla on asiakas putkassa, hänen äidinkielensä on tamili. Olisiko teillä poistomyynnissä tamilin kielistä kirjallisuutta, kuten romaaneja?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti ei.

Keravalla (kuten muuallakin Suomessa) on melko vähän harvinaiskielistä kirjallisuutta, joten se luetaan tarkasti loppuun. Poistetaan siis vasta hyvin risaisena.

Olisikohan mahdollisuus lainata luettavaa? Joko Sinun tai asiakkaasi kortilla, vai olisiko putkalla yhteisökorttia?

Monikielisellä kirjastolla on monipuolisin valikoima harvinaiskielistä kirjallisuutta.

Amazon.com verkkokaupalla näyttäisi olevan myynnissä tamilinkielisiä e-kirjoja. Kenties putkassa voisi käyttää e-kirjan lukulaitetta?