Olen lainannut kirjastokirjoja, ja työmatkalla ainakin vielä tämän viikon. Voitko jatkaa kirjojen varauksia poikkeuksellisesti, vielä tämän viikon.

Kysytty

Hei, olen lainannut kirjastokirjoja, ja työmatkalla ainakin vielä tämän viikon. Voitko jatkaa kirjojen varauksia poikkeuksellisesti, vielä tämän viikon.

Vastaus

Vastattu

Hei,

Minulla ei ole riittävästi asiakastietojasi tiedossa jotta voin uusia lainasi. Voit tarvittaessa soittaa Ison Omenan kirjaston palvelunumeroon ja pyytää uusimaan lainat, numero on  (09) 8165 7723

Pidä kirjastokortti lähellä kun soitat, virkailija kysyy siinä olevaa nimerosarjaa!

Lainat voidaan uusia, jos teoksiin ei kohdistu varausta.