Otsikko
Olen koittanut metsästää runoa, joka muistaakseni kuvailee tunnelmia ja maisemia Lapissa/Kainuussa, yksi lause kuului mielestäni jotakuinkin "ei siellä katse…

Kysytty

Hei, olen koittanut metsästää runoa, joka muistaakseni kuvailee tunnelmia ja maisemia Lapissa/Kainuussa, yksi lause kuului mielestäni jotakuinkin "ei siellä katse seinään kilpisty, vaan..". Veikko Huovinen ja Ilmari Kianto kävivät mielessä, mutta en ole vielä kyseistä tekstiä onnistunut löytämään. Ajattelin että ehkä jos tuuri käy niin te muistatte kyseisen runon. Kiitos!

Vastaus

Vastattu

Välitimme kysymyksesi eteenpäin, valtakunnalliselle kirjastoammattilaisten sähköpostilistalle. Ehkäpä joku kollega jossakin päin Suomea muistaisi! Ilmoitamme heti mikäli vain saamme sieltä vastauksen. Vai tietäisiköhän joku lukijoistamme?