Olen kiinnostunut paranormaaleista ilmiöistä, kummitusjutuista yms. Voisitko suositella aiheisiin liittyviä kirjoja?

Kysytty

Olen kiinnostunut paranormaaleista ilmiöistä, kummitusjutuista yms. Voisitko suositella aiheisiin liittyviä kirjoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä alla muutamia kirjavinkkejä, toivottavasti löydät niistä kiinnostavia. Kirjat saa lainaan kirjastosta. Lisää löytyy esimerkiksi kaunokirjallisuuden verkkopalvelu Kirjasammon sivuilta. http://www.kirjasampo.fi/fi Kirjoita hakuruutuun paranormaalit ilmiöt tai kummitukset.

- Ihmissatama / John Ajvide Lindqvist
- Hänen varjonsa tarina / Niffenegger, Audrey
- Kuinka kuolleita käsitellään / Ajvide Lindqvist, John
- Lumottu / Deborah Harkness
- Yömyrsky / Johan Theorin
- Veren perintö / Harris, Charlaine
- Tositarinoita kummituksista / kirjoittaneet Paul Dowswell ja Tony Allan
- Bobby Conroy palaa kuolleista ja muita kertomuksia / Joe Hill
- Jokin kumma meissä / Fran Dorf
- Kartanossa kummittelee : romaani / Michaels, Barbara

Tietokirjoja aiheesta vaikkapa nämä:

- Varjojen taika / Juurikkala Kaija
- Kaiken oudon ensyklopedia / Kaaro Jani