MIKÄ KIRJA? kirjassa kerrottiin tytöstä jonka isoveli kuolee golf kärry onnettomuudessa. vaihdekepille laitetun kypärän takia. sen jälkeen isoveli tulee…

Kysytty

MIKÄ KIRJA? kirjassa kerrottiin tytöstä jonka isoveli kuolee golf kärry onnettomuudessa. vaihdekepille laitetun kypärän takia. sen jälkeen isoveli tulee haamuna tytön elämään. muistaisin että kirjassa olisi ollut violetti/musta kansi ja ehkä tähtitaivas ja tytön varjo.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti emme onnistuneet saamaan selville kirjan nimeä. Kirjasammon kautta voit tehdä hakuja kirjan aiheiden ja jopa kansikuvan yksityiskohtien pohjalta. Kannattaa käydä kokeilemassa. Vastaan saattaa tulla vaikkapa tutunnäköinen kansikuva:
https://www.kirjasampo.fi/fi/search/kulsa