Otsikko
Onko olemassa kirjailija Leena Landerista tehtyjä elämäkertateoksia tai joitain muita vastaavia? Mistä opuksesta voisi saada tietoa itse kirjailijasta?

Kysytty

Onko olemassa kirjailija Leena Landerista tehtyjä elämäkertateoksia tai joitain muita vastaavia? Mistä opuksesta voisi saada tietoa itse kirjailijasta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Erillistä elämäkertaa Leena Landerista ei ole kirjoitettu, lyhyet tiedot hänestä ja hänen tuotannostaan löytyvät esim. kirjasta Kotimaisia nykykertojia 1-2 (2003). Turun kaupunginkirjaston Verkkokirjastosta http://borzoi.kirja.turku.fi/Intro?formid=t_form2&sesid=1049352339 voit etsiä hänestä tietoa asiasanalla Lander, Leena. Näin saat tulokseksi esim. Jouko Grönholmin teoksen Kirjojen Turku.