Olen katsonut Kotikadun 1.kauden dvd-t. Tulevatko seuraavat kaudet kirjastoon?

Kysytty

Olen katsonut Kotikadun 1.kauden dvd-t. Tulevatko seuraavat kaudet kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjaston hankintatoimistosta vastattiin, että Ylen Tallennemyynti, josta Kotikadun ensimmäinen kausi aikoinaan hankittiin, lopetti toimintansa vuosia sitten. Sen jälkeen on Ylen ohjelmia saatu hyvin rajoitetusti kirjastokäyttöön. Kotikatu ei kuulu tällä hetkellä lainkaan nykyisen toimittajan tuotevalikoimaan. On luultavaa, että kyseistä ohjelmaa ei ole tällä hetkellä lainkaan dvd-levityksessä.