Onko teillä sellaista palvelua, että voisin tallentaa vanhoja Sony 8Hi videonahoja DvD-levylle?

Kysytty

Hei, onko teillä sellaista palvelua, että voisin tallentaa vanhoja Sony 8Hi videonahoja DvD-levylle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

VHS-DVD-digitointilaite on seuraavissa Espoon kirjastoissa:

Tapiolan kirjasto: p. 050 428 9392

Sellon kirjasto: p. 09 816 57607

Entressen kirjasto: p. 09 8165 3776

Nöykkiön kirjasto: p. 09 8165 7734

Digitoimiseen pitää varata aika joko puhelimitse tai kirjastoista.

Löydät kaikki pääkaupunkiseutujen kirjastot, joissa on digitointilaite, kun menet HelMet-sivustolle www.helmet.fi. Klikkaa kirjastot ja palvelut ja valitse valintalaatikosta VHS-DVD-digitointilaite.