Otsikko
Olen juuri varannut Kirjasto Omenaan Seuraavan kirjan: Gabaldon Diana, Outlander Outlander-sarjaan kuuluu useita kirjoja. Mitkäköhän ne muut ovat?

Kysytty

Olen juuri varannut Kirjasto Omenaan Seuraavan kirjan: Gabaldon Diana, Outlander
Outlander-sarjaan kuuluu useita kirjoja. Mitkäköhän ne muut ovat?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Diana Gabaldonin Outlander-sarjassa on kuusi osaa: Outlander, Delacorte Press, NY, 1991. Dragonfly in Amber, Delacorte Press, NY, 1992. Voyager, Delacorte Press, NY, 1994. Drums of Autumn, Delacorte Press, NY, 1997. The Outlandish Companion. Delacorte Press, NY, 1999. The Fiery Cross, Delacorte Press, NY, 2001. Diana Gabaldonin kotisivu: http://www.dianagabaldon.com

Outlander on ilmestynyt aiemmin myös nimellä Cross Stitch.

Suomennokset: Muukalainen, Sudenkorento, Matkantekijä, Syysrummut, Tuliristi, Lumen ja tuhkan maa.