Olisko kotimaisia Historiallisia fiktio kirjoja tai vain fantasia kirjoja, jotka ovat noin 2016-2018 vuosina julkaistuja.

Kysytty

Olisko kotimaisia Historiallisia fiktio kirjoja tai vain fantasia kirjoja, jotka ovat noin 2016-2018 vuosina julkaistuja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Uusia kotimaisia historiallisia romaaneja ovat mm. nämä:

- Rouva C. / Minna Rytisalo

- Sandra : romaani / Heidi Köngäs

- Tammikuu 18 : kertomus / Antti Tuuri

- Ackte! / Raija Oranen

- Sinun tähtesi / Venla Hiidensalo

Pidempi luettelo löytyy pääkaupunkiseudun Helmet-kirjastojen sivustolta:

https://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__S%28historialliset%20romaanit%29%20%28suomenkielinen%20kirjallisuus%29%20f%3A1%20c%3A9%20l%3Afin%20y%3A%5B2016-2018%5D__Orightresult__U?lang=fin&suite=cobalt

Suomenkielisen science fictionin ja fantasian Risingshdow-sivustolta saa listauksen kirjoista, jotka voi järjestää mm. ilmestymisvuoden ja niille annetun arvosanan perusteella järjestykseen. Alla listasta muutama vuosina 2016-2018 ilmestynyt kirja, jotka ovat saaneet hyvän arvosanan ja jotka eivät ole keskeltä kirjasarjaa:

- Caapparin kääty / Tuuli Vuorma

- Viimeinen valtakunta / Brandon Sanderson

- Koston kukkulat / Jaakko Alamikkula

- Prinssi, jolla ei ollut sydäntä / Anu kuusenoksa

 Alla linkki koko listaan:

https://www.risingshadow.fi/library/searchlist