Onko eepoksessa uutuusvahti-ohjelma? Mikä on Finna street?

Kysytty

Onko eepoksessa uutuusvahti-ohjelma?
Mikä on Finna street?

Vastaus

Vastattu

Eepos-kirjastojen verkkokirjastoon voi asettaa itselleen uutuusvahteja esimerkiksi aiheella tai aineistolajilla. Tee verkkokirjastossa haluamasi haku. Siirry ihan sivun alalaitaan, josta voit klikata tallenna haku -painiketta. Siirry oikeasta yläkulmasta nimesi kohdalta Tallennetut haut -valintaan.

Määritä tekemäsi haun kohdalta pudotusvalikosta, että haluatko tiedon hakuun liittyvistä uutuuksista päivittäin vai viikottain. Tiedot lähetetään siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka olet määritellyt uutuusvahdin sähköpostiosoitteeksi omissa tiedoissa Finna-tilin asetukset -kohdassa.

Finna Street -haku etsii kuvia ja paikkoja perustuen selaimesi antamaan sijaintiin. Voit lukea lisää täältä https://www.kansalliskirjasto.fi/fi/uutiset/mita-tassa-oli-ennen-kurkis…