Olen joskus ostanut lahjaksi kirjan, joka kertoo suomalaisista ”liikemiehistä”, mm. Toivo Sukarista. Muistaakseni se on haastatteluihin pohjautuva kirja,…

Kysytty

Hei, olen joskus ostanut lahjaksi kirjan, joka kertoo suomalaisista ”liikemiehistä”, mm. Toivo Sukarista. Muistaakseni se on haastatteluihin pohjautuva kirja, joissa Toivo Sukari on ikäänkuin harhaajohdettu uhri. En pääse Helmet-haulla kirjan jäljille. Varmaan jonkin pienen kustantajan tuotos.
Saisinko apua?

Vastaus

Vastattu

Kyseessä on varmaankin Elina Simosen toimittama teos Läpimurtoja: 90 suomalaista menestystarinaa (Art-Print, 2007). Siinä on aukeaman mittaisia juttuja suomalaisista yrittäjistä, urheilijoista ja taiteilijoista, myös Sukarista.

Kirja löytyy Helmet-kirjavarastosta ja on lainattavissa.