Olen joskus laittanut hankintaehdotuksen kirjastolle, mutta en saa millään päähäni mikä kirja oli kyseessä. Ilmeisen tärkeä kuitenkin. Saanko mitenkään…

Kysytty

Olen joskus laittanut hankintaehdotuksen kirjastolle, mutta en saa millään päähäni mikä kirja oli kyseessä. Ilmeisen tärkeä kuitenkin. Saanko mitenkään selville mitä toivoin kirjaston kokoelmiin?

Vastaus

Vastattu

Lähetitkö hankintaehdotuksen Helmet-kirjastojen Hankintaehdotuslomakkeen kautta:  https://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Hankintaehdotus Jos lähetit ja jos laitoit lomakkeeseen myös sähköpostiosoitteesi, sinuun on voitu olla yhteydessä sähköpostitse. Eli spostistasi voisit löytää tiedon toiveestasi, mutta muussa tapauksessa sitä ei pysty jäljittämään.