Olen jo pitkään etsinyt kirjaa nimeltä "Secret Window, Secret Garden" jonka kirjoittaja on Stephen King. Haluaisin lukea kirjan suomenkielisenä, mutta en tiedä…

Kysytty

Olen jo pitkään etsinyt kirjaa nimeltä "Secret Window, Secret Garden" jonka kirjoittaja on Stephen King. Haluaisin lukea kirjan suomenkielisenä, mutta en tiedä onko sitä ikinä käännetty suomeksi, joten haluaisin tietää mistä tuon kirjan saisi lainattua. Joten voitko auttaa minua? Kiitos jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kertomus Salainen ikkuna, salainen puutarha löytyy Stephen Kingin teoksesta Sydänyö (Tammi 1991). Alkuteoksen nimi on Four past midnight. Samassa teoksessa on kolme muutakin kertomusta: Langolieerit, Kirjastopoliisi ja Aurinkokoira.

David Koepp on muuten ohjannut tänä vuonna Kingin kertomukseen perustuvan elokuvan Secret window.

Sydänyö on saatavilla monissa kirjastoissa, katso tarkemmin HelMet aineistohaulla http://www.helmet.fi