Otsikko
Olen helsinkiläinen. Helmet-verkkopalvelun kirjojen varauksessa on Noutopaikka-listasta hävinnyt Kontulan kirjasto, mistäköhän se johtuu? Listassa on Z…

Kysytty

Hei,
olen helsinkiläinen.
Helmet-verkkopalvelun kirjojen varauksessa on Noutopaikka-listasta hävinnyt Kontulan kirjasto, mistäköhän se johtuu?
Listassa on Z KOntulan vanhustenkeskus.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kontulan kirjastossa on alkamassa remontti, ja kirjasto on kiinni 1.3.2012 lähtien. Siksi Kontulaa ei voi enää valita varausten noutopaikaksi. Mahdolliset Kontulaan jääneet varaukset siirretään Itäkeskuksen kirjastoon. Asiasta löytyy tiedote Kontulan kirjaston sivuilta osoitteesta http://www.lib.hel.fi/kontula/