Mistä kohdasta nettisivua voi uusia lainat? En löydä paikkaa, kun sivut on uusittu. Minulla on jo PIN-koodi ja olen käyttänyt sitä aikaisemmin.

Kysytty

Mistä kohdasta nettisivua voi uusia lainat? En löydä paikkaa, kun sivut on uusittu. Minulla on jo PIN-koodi ja olen käyttänyt sitä aikaisemmin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaasan kaupunginkirjaston kotisivulta löytyy kohdasta Opaste seuraava ohje:
LAINOJEN UUSIMINEN Näpäytä painiketta Lainat.
Nyt Web-kirjasto kysyy tietosi. Kirjoita ensimmäiselle riville kirjastokorttisi numero ja toiselle riville salasanasi. Näpäytä lopuksi OK -painiketta.
Näet ruudulla teokset, jotka ovat sinulla lainassa. Voit uusia yhden tai useamman teoksen.

Valitse uusittavat lainat rastimalla lainan vieressä olevia ruutuja. Näpäytä sitten painiketta Uusi lainat. Lainoille tulee uudet eräpäivät. Merkitse eräpäivät itsellesi muistiin.