Olen Helsingin yliopiston opiskelija ja mulla on heidän tunnuksensa.

Kysytty

Olen Helsingin yliopiston opiskelija ja mulla on heidän tunnuksensa. Mulla pitää ilmeisesti olla HELMET tunnukset, että voin lukea/lainata tän verkkokirjan? Rekisteröidyin HELMET asiakkaaksi: En pääse tässä lähiaikoina hakemaan kirjastokorttiani, mutta pystynkö tästä huolimatta saamaan tunnuksen, että voin sähköisesti lainata kirjan?

Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastokortin ja siihen liitetyn tunnusluvun saaminen edellyttää, että käyt henkilökohtaisesti missä tahansa Helmet-kirjastossa. Varaa mukaasi voimassa oleva henkilötodistus, passi tai ajokortti.

https://www.helmet.fi/fi-FI