Otsikko
Olen pari vuotta sitten muuttanut pois Hgistä Keski-Suomeen ja lopetin tuolloin Helmet-kirjastokorttini Hgissä.

Kysytty

Hei,

Olen pari vuotta sitten muuttanut pois Hgistä Keski-Suomeen ja lopetin tuolloin Helmet-kirjastokorttini Hgissä.
Nyt kuitenkin huomaan, että tarvitsisin sitä esim. Helmet verkkomateriaaleihin liittyen. Jos tilaan uudestaan Helmet kirjastokortin, se pitäisi noutaa pk-seudulta. Miten saisin siis Helmet kirjastokortin, kun en pääse sitä noutamaan?

Toinen kysymys: Kysy.fi on ilmeisesti suljettu, koska sivulle ei pääse. Onko tietoa milloin palvelu aukeaa jälleen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-kirjastokortin saaminen edellyttää, että käyt henkilökohtaisesti missä tahansa HelMet-kirjaston toimipisteessä. Toivottavasti sinulla on mahdollisuus jossain vaiheessa käydä pääkaupunkiseudulla ja poiketa kirjastossa hankkimassa kirjastokortti.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Asiakkaana_kirjastossa/Kirjastokortti_…

Helsingin kaupunginkirjaston ylläpitämä Kysy.fi-palvelu on lopetettu.

0 ääntä

Kommentit

Olisikohan ensi alkuun apua Pirkanmaan kirjastojen verkkopalveluista? Suurin on Tampereen kirjasto, mutta Piki-kirjastoja on myös Tampereen ja Jyväskylän välillä kohtuullisemman etäisyyden päässä Keski-Suomesta.

Pirkanmaan itäosaa, lähellä Keski-Suomea... Mäntän ja Oriveden omat kokoelmat ovat pieniä, mutta sieltä saadulla asiakkuudella voi hyödyntää mm. Nokian ja Tampereen aineistoja.