Olen etsinyt runoa ..ihmiset jotka oli ennen meitä tai jotakin…

Kysytty

Olen etsinyt runoa jonka muistan sopineen vaikkapa sukututkimuksen "etusivuksi". Ainoat sanat menevät näin: ..ihmiset jotka oli ennen meitä tai jotakin sinnepäin. En muista mistä olen sen lukenut. Haluaisin löytää sen uudelleen. Kenen kirjoittama tai mistä löytäisin sen.
Suuri kiitos etukäteen jos/kun saisin tieto!

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti en onnistunut löytämään täsmälleen kysymyksessä kuvaillun kaltaista runoa. Vastaani tulleista teksteistä lähimmäs menee evankelis-luterilaisen virsikirjan virsi 147, 'Sukupolvet ennen meitä', jonka on kirjoittanut Otto Laitinen.

http://notes.evl.fi/Virsikirja.nsf/30a7d6618ce6ab81c2256ca80040e996/1aa09d429e33838ec2256d5700358169?OpenDocument