Olen etsimässä P.E Svinhufvudin kertomuksia Siperiasta. Löysinkin tämän "varaa"-palvelusta. Mutta tämä kirja ei ole jostain syystä lainattavissa. Miten saisin…

Kysytty

Olen etsimässä P.E Svinhufvudin kertomuksia Siperiasta.
Löysinkin tämän "varaa"-palvelusta. Mutta tämä kirja ei ole jostain syystä lainattavissa.
Miten saisin tämän kirjan itselleni luettavaksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Svinhufvudin kertomukset Siperiasta (toimittanut Erkki Räikkönen) on ilmestynyt vuonna 1928. Tätä painosta on ollut yksi kappale Pasilan kirjavarastossa, mutta valitettavasti kirja on jäänyt asiakkaalta palauttamatta. Kirjasta on ilmestynyt vuonna 2007 näköispainos, mutta sen ainoa kappale on jouduttu poistamaan. Kirja ei ole myöskään myytävänä, joten emme voi uusiakaan kappaleita hankkia.

Pääkaupunkiseudulta kirja on lainattavissa ainakin Museoviraston, SKS:n ja Kaisa-talon kirjastoista:

https://helka.linneanet.fi/cgi-bin/Pwebrecon.cgi?DB=local&BBID=575482