Olen etsimässä nuottia Minun ystäväni on kuin villasukka. Aiemmissa vastauksissanne suosittelette Musiikin mestarit 3-4 kirjas. Valitettavasti kirjassa ei ole…

Kysytty

Hei, olen etsimässä nuottia Minun ystäväni on kuin villasukka.
Aiemmissa vastauksissanne suosittelette Musiikin mestarit 3-4 kirjas. Valitettavasti kirjassa ei ole kyseistä nuottia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysytty laulu on siis Petri Virtasen säveltämä ja sanoittama "Minun ystäväni".

Koulun musiikkikirjojen laulusisältö vaihtelee eri painoksissa, joten kaikissa Musiikin mestarit 3-4 painoksista tätä laulua ei välttämättä ole.

Tarkistetusti laulu löytyy ainakin näistä teoksista:
- Suuri toivelaulukirja, osa 22, sivu 242 (2013 painos) sekä
- Kultaiset koululaulut 70-luvulta nykypäivään, sivu 13 (2009 painos).