Voisitteko lähettää varaukseni (Underworld:beaucoup fish) Kortepohjan kirjastosta Jyväskylän kaupunginkirjastoon koska en asu lähelläkään Kortepohjan kirjastoa…

Kysytty

Voisitteko lähettää varaukseni (Underworld:beaucoup fish) Kortepohjan kirjastosta Jyväskylän kaupunginkirjastoon koska en asu lähelläkään Kortepohjan kirjastoa ja pääkirjastolla ei ole kyseistä levyä?????

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varauksesi (Underworld: Beaucoup fish) on noudettavissa Jyväskylän kaupungin pääkirjastosta 28.-30.6. 2000 välisenä aikana. Voit vastaavissa tapauksissa hoitaa asian nopeimmin puhelimitse.