Otsikko
Oke Peltonen on kirjoittanut sanat lauluun "Vanha virsi Taalainmaan karjamajoilta". En kuitenkaan löydä sanoja kokonaisuudessaan. Löytyisikö tätä kautta?

Kysytty

Oke Peltonen on kirjoittanut sanat lauluun "Vanha virsi Taalainmaan karjamajoilta". En kuitenkaan löydä sanoja kokonaisuudessaan. Löytyisikö tätä kautta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oke Peltosen sanoittamana kappaletta ei löydy.
Suuri toivelaulukirja 14 sisältää "Vanha virsi Taalainmaan karjamajoilta" -laulun, mutta siinä on Pauli Ylitalon sanat.