Otsikko
Nyt on hukassa yksi lapsuuden suosikkikirja. Kyseessä oli 1990-luvun/2000-luvun alun kovakantinen lasten/nuorten suomenkielinen sarjakuvakirja, jossa…

Kysytty

Nyt on hukassa yksi lapsuuden suosikkikirja. Kyseessä oli 1990-luvun/2000-luvun alun kovakantinen lasten/nuorten suomenkielinen sarjakuvakirja, jossa käsiteltiin muistaakseni kestävyyden teemoja monesta näkökulmasta mm. saastuttamisen, kuluttamisen jne. Tarinassa nuoria saapuu johdattamaan maapallon näköinen hahmo, joka näyttää nuorille historiasta välähdyksiä. Mikähän tämän sarjakuvan nimi saattoi olla?

Vastaus

Vastattu

Olisikohan kyseessä ehkä Jonathon Porrittin ja Ellis Nadlerin Kapteeni Eko ja tehtävä maapallolla (WSOY, 1992)?

1 ääntä

Kommentit

Kiitos tämähän se. Heti tuli nostalginen olo tuosta kannesta :) Kiitos!