Minkä järjestön kautta voi päästä kummiksi eksoottiselle eläimelle?

Kysytty

Eksoottisen eläimen kummiksi pääseminen on lapsen suurin joululahjatoive. Olen kuullut esim. norsu-kummiudesta, missä avustetaan taloudellisesti eläimen hoitoa. Nyt en kuitenkaan löydä mistään järjestöä, mikä olisi tällä asialla.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Keniassa toimiva Sheldrick Wildlife Trust pelastaa ja palauttaa luontoon orvoksi jääneitä norsun ja sarvikuonon poikasia. Projektia rahoitetaan kummitoiminnalla, josta saa lisätietoa säätiön sivuilta: https://www.sheldrickwildlifetrust.org/orphans. Kummiuteen kuuluu nimikko-orpo, jonka kuulumisista saa tietoa säännöllisesti.

Maailman luonnonsuojelusäätiö (WWF) tarjoaa symbolisia lajiadoptioita, joilla voi tukea useiden eri eläinlajien suojelua. Adoptoija saa halutessaan aiheeseen liittyvän lahjapaketin. Lisätietoa: https://gifts.worldwildlife.org/gift-center/gifts/species-adoptions.aspx.

4 ääntä

Kommentit

Onko joku ottanut Norsu vauvan kummiksi?. Mitä olet pitänyt, saatko kuvia pikkuisen elämästä?