Nimeni on muuttunut. Áiheuttaako tämä toimenpiteitä kirjastokorttini suhteen?

Kysytty

Nimeni on muuttunut. Áiheuttaako tämä toimenpiteitä kirjastokorttini suhteen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä. Ottakaa seuraavalle kirjastokäynnillenne mukaan uudella nimellänne oleva virallinen
henkilöllisyystodistus. Saatte uuden kirjastokortin veloituksetta.