Miten voin muuttaa nimitietoni kirjaston tietoon? Kiitos!

Kysytty

Hei!
Miten voin muuttaa nimitietoni kirjaston tietoon?
Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit ilmoittaa nimenmuutoksen kirjaston lainaajarekisterissä oleviin sinua koskeviin tietoihin missä tahansa HelMet-kirjastossa. Nimenmuutos täytyy siis ilmoittaa henkilökohtaisesti. Ota mukaasi voimassa oleva henkilötodistus, joka on uudella nimelläsi.

HelMet-kirjastojen yhteystiedot löydät helposti HelMet-palvelusivuston etusivulla olevasta pudotusvalikosta "Löydä kirjastosi".

http://www.helmet.fi/fi-FI