Otsikko
Netta nimen merkitys?

Kysytty

Netta nimen merkitys?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Netta on lyhentymä nimestä Agnes ja tarkoitttaa puhdasta ja siveää.
Kannattaa tutustua Kysy kirjastonhoitajalta-palvelun arkistoon osoitteessa https://www.kirjastot.fi/haku
Arkistosta löytyy melkoinen määrä selityksin varustettuja etunimiä. Kirjoita hakuruutuun sana etunimet, sitten välilyönti ja sitten haluttu nimi eli tässä tapauksessa siis etunimet Netta. Haun tuloksena saat pari Netta-nimeä selvittelevää linkkiä.

Lähde: Kustaa vilkuna Etunimet

6 ääntä

Kommentit

404 Sivua ei löydy / Sidan hittas inte / Page not found