Otsikko
Myyvätkö kirjastot vanhoja Parnasso-lehtiä? Olisin niistä kiinnostunut.

Kysytty

Hei,

myyvätkö kirjastot vanhoja Parnasso-lehtiä? Olisin niistä kiinnostunut.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastot säilyttävät lehtiä tietyn ajan, jonka jälkeen niitä voidaan myydä asiakkaille. Muutamat kirjastot säilyttävät lehtiä myös pysyvästi. Kirjastot laittavat lehtiä myyntiin yleensä alkuvuodesta, kun säilytettävien vuosien määrä tulee täyteen. Kannattaa kysyä tarkemmin omasta lähikirjastosta.

Alla tiedot Parnasson säilytyksestä eri Helmet-kirjastoissa:

http://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__Sparnasso__Ff%3Afacetmediaty…