Löytyykö Espoon kirjastoista (mielellään Tapiola tai Iso Omena) Novitan käsityölehteä vuodelta 2012 (käsittääkseni viime vuoden lehti), jossa on ohje Converse…

Kysytty

Hei, löytyykö Espoon kirjastoista (mielellään Tapiola tai Iso Omena) Novitan käsityölehteä vuodelta 2012 (käsittääkseni viime vuoden lehti), jossa on ohje Converse villasukkien kutomiseen? Haluaisin lainata lehden tai ottaa kopion kyseisestä ohjeesta. Novitan omat nettisivut ovat kaatuneet, ilmeisesti suuren suosion takia :) Muistuuko kenellekään mieleen, löytyyköhän ko. Novita-lehteä kirjastosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMetistä näkyy, että Novita lehti tulee espoossa mm. Tapiolaan, Laaksolahteen ja Entresseen. Suurin osa on lainassa, mutta tällä hetkellä Tapiolassa on yksi vuoden 2102 neljästä lehdestä hyllyssä. Voit soittaa sinne tai muihin kirjastoihin ja tiedustella asiaa tai pyytää heitä varamaan lehti. Lehtiä voi varata kuten kirjoja.