Otsikko
Suomussalmella ilmestyi vuosina 1984 - 1985 EMÄJOKI -niminen lehti. Kaikki lehden numerot saattaisivat arkistostani löytyä. Kiinnostaako kirjastoa saada…

Kysytty

Suomussalmella ilmestyi vuosina 1984 - 1985 EMÄJOKI -niminen lehti.
Kaikki lehden numerot saattaisivat arkistostani löytyä. Kiinnostaako kirjastoa saada ilmestymisaikansa luetuin paikallislehti arkistoihinsa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomussalmen kirjasto ei valitettavasti kuulu täman Kysy kirjastonhoitajalta -palvelun vastaajakirjastoihin, joten viestinne ei tätä kautta päädy oikealle taholle. Suosittelenkin, että otatte yhteyttä suoraan Suomussalmen kirjastoon, joko sähköpostitse osoitteella paakirjasto@suomussalmi.fi
tai muulla tavoin. Kirjaston yhteystiedot löytyvät täältä:
http://www.suomussalmi.fi/Resource.phx/sivut/sivut-suomussalmi/kirjasto…
Mikäli kirjastolla ei mainitsemaanne julkaisua ennestään ole, se saattaisi hyvinkin olla tervetullut lisä kokoelmiin.