Otsikko
Sain Pirkanmaalla käydessäni kirjastosta Kirjastolehden matkaani. Oikein olikin mukavaa matkalukemista. Onkohan lehteä jaossa myös Helsingin kirjastoissa? En…

Kysytty

Hei,

Sain Pirkanmaalla käydessäni kirjastosta Kirjastolehden matkaani. Oikein olikin mukavaa matkalukemista. Onkohan lehteä jaossa myös Helsingin kirjastoissa? En ole ainakaan itse törmännyt.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingissäkin uudistuneen Kirjastolehden uutta numeroa on ollut jaossa seuraavissa Helsingin kaupunginkirjastojen toimipisteissä: Kannelmäki, Laajasalo, Paloheinä, Pukinmäki ja Rikhardinkatu. Tulevaisuudessakin Kirjastolehden numeroita on mahdollisesti jaossa sellaisissa Helsingin kaupunginkirjaston toimipisteissä, joissa on lehden teemaan liittyviä tapahtumia.

0 ääntä

Kommentit