Myöhästymis maksujen maksaminen laskulla onko mahdollista? Voiko maksuja maksaa myös kirjastoautossa?

Kysytty

myöhästymis maksujen maksaminen laskulla onko mahdollista?
Voiko maksuja maksaa myös kirjastoautossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jyväskylän kaupunginkirjaston myöhästymismaksut on mahdollista maksaa laskulla vain silloin, jos et paikkakunnalta muuton tai muun syyn vuoksi pääse lainkaan käymään kirjastossa. Tällöin laskuun lisätään laskutuslisä. Muussa tapauksessa maksut maksetaan kirjastossa joko käteisellä tai pankkikortilla. Maksuja voi maksaa kaikissa kirjaston toimipisteissä, myös kirjastoautoissa.