Otsikko
Haluaisin tietää, jos on mahdollista maksaa myöhässä olevien kirjojen maksut verkkomaksulla.. eli tietokoneitse...olen kiinnostunut tästä koska tulen olemaan…

Kysytty

Haluaisin tietää, jos on mahdollista maksaa myöhässä olevien kirjojen maksut verkkomaksulla.. eli tietokoneitse...olen kiinnostunut tästä koska tulen olemaan poissa jonkin aikaa ja en haluaisi että jäisi mitään ns velkaa...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaston maksujen maksamista verkossa tutkitaan parhaillaan mutta minkäänlaisia päätöksiä sen suhteen ei ole tehty. Sinun kannaltasi hyvä asia on se, että kirjaston maksut eivät kasva korkoa maksua odotellessa. Sakot ovat tietysti korkeammat, jos kirja on enemmän myöhässä. Maksu on 20 senttiä/kirja/päivä. Lainat voit uusia osoitteessa http://www.helmet.fi mikäli uusittavasta materiaalista ei ole varauksia. Lisäksi tarvitaan PIN-koodi, jonka saat halutessasi kirjastosta todistamalla henkilöllisyytesi.