Muutossa meitä jäi muutama ylimääräinen kirja. Kirjastot ottavat niitä kuulemma vastaan. Mihin voi tuoda.

Kysytty

Muutossa meitä jäi muutama ylimääräinen kirja. Kirjastot ottavat niitä kuulemma vastaan. Mihin voi tuoda.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjalahjoituksista on kysytty aikaisemminkin.
Tässä vastaus Kysy kirjastonhoitajalta-arkistosta:

"Helsingin kaupunginkirjaston toimipisteet ottavat kyllä kirjalahjoituksia vastaan. Kannattaa kysyä vaikka omasta lähikirjastosta olisiko heidän kokoelmissaan tarvetta kyseisille kirjoille.

Kunkin kirjaston esimies tai muu aineistohankinnoista vastaava henkilö päättää otetaanko lahjoitukset kokoelmiin vai ei."