Minulla on kaksi kappaletta kirjaa: Linda Howard: All the queen's men. 1999, hardcover. Kuinka voin lahjoittaa toisen kirjan Helsingin kaupunginkirjastolle?

Kysytty

Minulla on kaksi kappaletta kirjaa: Linda Howard: All the queen's men. 1999, hardcover. Kuinka voin lahjoittaa toisen kirjan Helsingin kaupunginkirjastolle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjasto ottaa vastaan lahjoituksia, mutta säilyttää itsellään vapauden päättää mitä lahjoituksilla tekee. Mainitsemasi kirja kelpaa oikein mainiosti--sitä ei ole toistaiseksi hankittu kirjastoon ja lukijoita sille löytyy varmasti. Voit tuoda sen mihin tahansa kirjaston toimipisteeseen, ja jos haluat antaa sen tietylle kirjastolle, kerro samalla tämä toivomuksesi.