Otsikko
Muutama vuosi sitten kuultiin isosiskon kanssa varsin hyväntuulinen kappale radiosta, jossa toistui lause: "olen iloinen kuin perhonen" ja oliskohan tarina…

Kysytty

Muutama vuosi sitten kuultiin isosiskon kanssa varsin hyväntuulinen kappale radiosta, jossa toistui lause: "olen iloinen kuin perhonen" ja oliskohan tarina ollut rakennettu niin, että ihan kaikki mistä siinä laulettiin oli iloista : D Miesääni lauloi. Että ihan näinkin tarkat tuntomerkit : D
Sen koomin en ole biisiä kuullut. Ystävä antoi tämän linkin, katotaan mitä te sanotte tähän...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisikohan kyseessä olla Pekka Strengin kappale Perhonen? Siinä ainakin lauletaan näin: "Kaunis iloinen perhonen, kukkien mettä maistaa" jne. Löydät kappaleen Pekka Strengin Kesämaa -levyltä. Ja You Tubestakin tuo kappale löytyy!