Mulla on murhe. Muistin vanhan mainoksen: nainen työntää ostoskärryjä ja lukee kirjaa, jotain runoa. Nainen saa tehtyä ostokset keskittymättä tuoteselosteisiin…

Kysytty

Hei mulla on murhe. Muistin vanhan mainoksen: nainen työntää ostoskärryjä ja lukee kirjaa, jotain runoa. Nainen saa tehtyä ostokset keskittymättä tuoteselosteisiin. Näin minusta pitäisi voida ostokset tehdä. Muistaakseni kyseessä oli Valintatalon mainos.

Mikähän se runo oli, jota nainen luki? Mistä teoksesta sen voisi löytää?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavatsi emme onnistuneet löytämään vastausta kysymykseesi, vaikka haeskelimme usean kirjaston voimin. Muistaisikohan joku lukijoistamme?