Mulla kotona on kasa National Geographic -lehteä, jos muistan oikein 12 kappaletta. Viime vuoden lehdet. Lisäksi ne ovat englanniksi ja hyväkuntoisia…

Kysytty

Moi!
Mulla kotona on kasa National Geographic -lehteä, jos muistan oikein 12 kappaletta. Viime vuoden lehdet.
Lisäksi ne ovat englanniksi ja hyväkuntoisia.
Luuletteko, että vaikkapa Pasilan kirjaston lehtipuoli tarvisi niitä?
Kun mua harmittaa heitä niitä roskiin (on se kuitenki mielinkiintoinen ja kallis lehti). Voisin lahjoittaa lehdet teidän kirjastolle.
Mitäs sanotte?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pasilan kirjastossa ei valitettavasti ole tarvetta noille viime vuoden numeroille, koska Pasilassa tuo vuosikerta jo on, eikä luultavasti juuri muissakaan kirjastoissa ole siihen kiinnostusta, koska niitä ei ole enää paljonkaan ole lainattu. Sen sijaan voit hyvin tuoda lehdet Pasilan kirjaston kierrätyskärryyn, josta kuka tahansa kiinnostunut voi ottaa ne itselleen. Siten lehdet menisivät varmasti hyödyksi ja iloksi toisille.