Muistelen lukeneeni nuorille suunnattua kirjaa Kun on aika rakastaa (näin muistaisin nimen olleen). En löydä kirjaa enää mistään. Osaatko auttaa.

Kysytty

Muistelen lukeneeni nuorille suunnattua kirjaa Kun on aika rakastaa (näin muistaisin nimen olleen). En löydä kirjaa enää mistään. Osaatko auttaa.

Vastaus

Vastattu

Täsmälleen mainitsemasi nimistä teosta ei löydy (tarkistettu Kansallisbibliografiasta). Kyseessä saattaa olla Aika on rakastaa: Ajatonta viisautta rakkaudesta ja armosta (Päivä 2014).