Minkälaisia uskonnollisia kirjavinkkejä voisi suositella yläkoululaisille sekä myös lukiolaisille? Voivat olla sekä tietokirjoja että romaaneja.

Kysytty

Minkälaisia uskonnollisia kirjavinkkejä voisi suositella yläkoululaisille sekä myös lukiolaisille? Voivat olla sekä tietokirjoja että romaaneja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä jotain tämän genren kirjoja :
-Bunyan, John : Kristityn vaellus
-Lagerkvist, Pär : Barabbas
-Lewis, C.s. : Velho ja leijona
-Mäkinen, Lauri : Älykkäät kuin käärmeet, viattomat kuin kyyhkyset
-Oksanen, Kimmo : Kasvonsa menettänyt mies
-Rauhala, Pauliina : Taivaslaulu
-Sariola, Jukka : Hyväosainen
-Sariola, Jukka : Ystäväni Seija
-Waltari, Mika : Feliks onnellinen
-Waltari, Mika : Valtakunnan salaisuus

´Suurin osa näistä kirjoista on sivumäärältään kohtuullisia, mikä on hyvin tärkeätä koululaisille kokemukseni mukaan.

0 ääntä

Kommentit

-Richard Dawkins : Jumalharha