Onko Puolustusvoimissa maavoimien kenraalikunnan kauluslaatan väri aina vaaraimenpunainen, eli yleisesikuntaupseerin väri? Eikö ole olemassa kenraaleja joilla…

Kysytty

Onko Puolustusvoimissa maavoimien kenraalikunnan kauluslaatan väri aina vaaraimenpunainen, eli yleisesikuntaupseerin väri? Eikö ole olemassa kenraaleja joilla olisi jonkin aselajin väri? Jos kenraali on aiemmin palvellut esim. pioneerijoukoissa, onko olemassa kenraalin kauluslaattaa pioneerin värillä eli sinipunaisena?