Muistan erään laulun sanat mutta en tiedä kuka sen esittää, enkä löydä siitä mitään tietoa. Siinä ensimmäisessä säkeistössä lauletaan että "Kun mä menin…

Kysytty

Muistan erään laulun sanat mutta en tiedä kuka sen esittää, enkä löydä siitä mitään tietoa. Siinä ensimmäisessä säkeistössä lauletaan että "Kun mä menin saluunaan, istuin pöydän ääreen, päätin ottaa tuopposen, sanoin sen myös ääneen. Tarjoilijaa vinkkasin, tuopin mulle tuomaan, kurkkuni mä kastelin taivaalliseen (?) juomaan. Jaa jaa jaa, nyt malja nostakaa! Osta tuoppi, osta toinen, osta vielä kolmaskin, osta neljäs, osta viides, osta vielä kuudeskin..." Mikä tämä kappale on, kuka laulaa ja onko tämä jossain kuunneltavissa?

Vastaus

Vastattu

Mekään emme tunnistaneet laulua. Vastaavanlaisia laulunpätkiä löytyi netistä, mutta niissä ei ollut mainintaa laulun nimestä tai tekijästä.

Tunnistaisiko joku lukijoista laulun. Vastauksen voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Sikaduo - Ukrainalainen tuopinkohotuslaulu