Otsikko
Mitkä työsuhteiset työt ovat sellaisia, että ne alkavat aikaisintaan aamukymmeneltä?

Kysytty

Mitkä työsuhteiset työt ovat sellaisia, että ne alkavat aikaisintaan aamukymmeneltä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yksittäisiä töitä tai ammatteja, joissa työaika alkaisi aikaisintaan kymmeneltä aamupäivällä, voi olla vaikea löytää, mutta esim. hakeutumalla kaksivuorotyöhön ja tekemällä vain iltavuoroja, tämä voisi onnistua.

Joissakin töissä tai työpaikoilla on joustava työaika ja voi olla mahdollista aloittaa  työaika liukuvasti vasta kello 10. Myös joissakin osa-aikatöissä tämä voisi onnistua.