Miten voi esittää kustantamoille toiveen kirjan suomentamisesta?

Kysytty

Miten voi esittää kustantamoille toiveen kirjan suomentamisesta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kustantamoille voi esittää mm. toiveen kirjan suomentamisesta ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun. Useimpien kustantamoiden kotisivuilta löytyy linkki "Ota yhteyttä". Myös palautelomakkeella voi lähettää toiveita.