Miten taipuu sukunimi Puonti? Puonti : Puontin vai Puonti : Puonnin?

Kysytty

Miten taipuu sukunimi Puonti? Puonti : Puontin vai Puonti : Puonnin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Puonti taipuu Puonti ; Puontin, koska nimi ei tarkoita mitään.

5 ääntä

Kommentit

Nimi ei tarkoita mitään?! Kuinka surullista. Omaan kyseisen sukunimen ja olen yrittänyt etsiä sen syvempää olemusta.